Výroba proutěných košů se neobejde bez reklamy

0 Comments

Dokážete si vybavit některé detaily z pohádky „Pyšná princezna“? Na začátku příběhu se tam objeví král Miroslav na koni, který projíždí královstvím, a pohybuje se mezi lidmi na tržnici, kde každý řemeslník vyzdvihuje svoje dovednosti. Mezi nimi je tam také žena, co splétá z proutí různé výrobky, zejména koše a košíky. Již tehdy, ve středověku, bylo košíkářství velmi ceněno prostými lidmi i šlechtou a bez košíků se stěží někdo obešel. Podobně je tomu i dodnes, proutěné výrobky využíváme v domácnostech zcela běžně pro ukládání dřeva, ovoce nebo ořechů, pro velikonoční pomlázky, pro zvířecí pelíšky, pro nakupování, pro ukládání špinavého prádla, anebo se stávají součástí stylového nábytku.

proutěné výrobky

Kdo z vás by rád vyráběl či prodával takové zboží, má pochopitelně možnost využít městských tržnic a nabízet své výrobky podobně, jako lidé ve zmiňované pohádce, ovšem tam lze očekávat jen velmi omezený počet zákazníků. Mnohem lepším řešením bude prezentace na Internetu.

Budou k tomu zapotřebí webové stránky, zpracované profesionály, kteří vám navrhnou několik variant vzhledu, s přehledným menu a se všemi funkčními komponenty, jež jsou zapotřebí pro spolehlivý e-shop. Velmi důležitou položkou jsou produktové fotografie včetně některých detailů výrobků, aby zákazník měl možnost zboží důkladně prohlížet, i když jej nemá přímo v ruce.

tvorba webu

SEO a PPC reklama

K tomu, aby vás lidé na internetu objevili, bude nutné ošetřit webovou prezentaci jednotlivými prvky SEO, které jsou důležité pro internetové vyhledávače, a zároveň bude vhodné dát o sobě na vědomí prostřednictvím sociálních sítí, například TikTok – PPC reklamou anebo další reklamou PPC Pinterest. Bez reklamy to nepůjde, ta je bohužel základním předpokladem k úspěšnému podnikání, ať už se věnujete jakékoli tvůrčí činnosti, nejen košíkářské výrobě.